Haha jaa

Jaa just nu vet jag inte vad jag ska skriva, har vart på en super fotokurs i helgen! Med självaste Emma Svensson en av Sveriges största o bästa rockfotografer!! Hihihi, fick ut asmycket av det och tips på nya BRA objektiv som inte kostar en förmögenhet och har gjort fotouppgifter osv c: SUPERKUL! Har dessutom träffat trevliga människor och så, så att jag är hur nöjd som helst!
Jag vet att jag är tjatig om att man inte får ta mina bilder osv men aa nu kommer en lite fakta om det typ.
Du får inte ta en bild och publicera den på något sätt utan fotografens tillstånd, har du fotografens tillstånd ska namnet på fotografen finnas med under bilden. Anledningen till att jag tar upp det är för att jag själv varit dålig på sånt här och inte riktigt förstått att man inte kan ta folks bilder utan att prata med dom, för de är olagligt. Men men nu ska jag inte tjata om det här mer xD
den här bilden tog jag i en fotouppgift och jag är väl medveten om att jag kunde gjort mycket annorlunda, men man är inte bäst bara helt plötsligt utan man övar och provar sig fram och får resultat. Så nu kommer ni få se mycket bilder från mig och jag ska lära mig att redigera! c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0