Julklappar

Okey jag tänkte att jag skriver ner vad jag fick, kanske missar nånting fick rätt mycke småprylar (a)
•Djurgårds-one piece
•Cupcake cult munkis
•Ett ljus som det står "HOT AS HELL" på
•Pengar
•En bok
•Lite kläder
•Ett halsband
•Ett armband
•En låda som det står "Kan innehålla spår av onödiga prylar men troligtvis bara helt nödvändiga saker" på
•I den låg det massa saker bla ett armband och en berlock samt handkräm och en ansiktsmask
•Två skivor
•En affisch
•Biopresentkort
•Presentkort Nacka Forum
•En tjocktröja till min klänning
tröjan till klänningen c:
handkrjääm
ljus
Burken som armbandet låg i<3
STRUUUMPOOOOR
BuUUUUUUUUURK
som ni ser så va bilderna lite aaa dåliga men de beror på att de är cambilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0