Måste..

Asså våran header.. Huh.. Hemsk, det är inte ens halloween längre! Måste fixa den men då behöver jag bilder på både mig och Alice. Kanske inte så svårt o fixa nya bilder på mig, men ALICE hon kan ALDRIG!! Och jag vill ha nån ridbild med och det är svårt att få någon att fota mig när jag rider och Alice har ingen medryttarhäst, oj ooj vad det går bra just nu haha xD
Men jag tänkte kolla en sak med er. Det handlar om bilden jag laddade upp igår. Ni ska få svara på en fråga! Vore grymt om ni bara kunde ta en liten stund och svara på den! :)
Vad tänker du när du ser bilden?
Och då menar jag inte kvalitén och så utan mer, vilken känsla får du när du ser bilden, vilka funderingar får du osv jag vill se vad ni tänker när ni ser den liksom! c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0