Nu kan DU bestämma c:

Tänkte berätta att jag kommer åka iväg o tre dagar, åker imorgon och kommer inte ha något internet, så jag tänkte fråga om det är något speciellt ni vill läsa om (kommer göra tidsinställda) eller om ni kanske har frågor och sånt, kommer visa vad jag fick u julklapp antingen senare idag eller när jag kommer hem. :D
Så nu får ni mer än gärna svara på om ni vill läsa något speciellt eller har frågor det blir som en liten frågestund om ni ställer flera frågor eller så kanske ni vill se this or that asså att man tex skriver
glass/godis
häst/hund
jaa ni fattar och då får ni komma på sånna.
Now it's up to you guys! :D
från horse show

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa julklappar!!:)

2011-12-27 @ 06:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0