sanning 8

jag gillar inte kärlek. japp, jag är nog den ända i hela världen som inte gillar kärlek! (alltså, då menar jag int den mellan djur o människor, eller vänner o familj)
nej, det beror inte på att "jag har fått hjärtat krossat", för det har jag faktiskt inte. men däremot ÄLSKAR JAG KRAMAR! kramar och mys med vänner är det bästa som finns! så om ni ser mig nån stans, är det bara att springa fram och krama mig! om du inte är peddo......
SÅ nu när ni vet allt det här om mig, måste jag döda er.
jag hade kunnat rotera....men då ser man mitt face tydligare så jag föredrar att inte göra det. så klaga inte

Kommentarer
Postat av: alfred svensson

så peddot får inte krama dig?:(

2011-12-26 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0