Bra jobbat..

Snacka om att skolan är sådär lagom smart... Man hör hur brandlarmet sätts igång sen så slutar det helt plötsligt, så alla typ reser sig och är påväg ut men då hindrar lärarna en o.O så dom går ner o pratar med dom och sen så hör man hur dom säger, det är inget brandlarm gå tillbaka till era klassrum. Man typ asså tänk om det hade varit for real liksom? O så hindrar dom en att gå ut.. Bra jobbat, bra jobbat...
Btw va hos sånpedagogen igår igen, riktigt kul! Fast hade ont i halsen så kände inte riktigt att jag kunde ta i så mycket som jag hade velat.. Men men ska dit igen sen och då ska jag ta med mig två julsånger som vi ska ha med i luciatåget.. xD Om jag kommer lagom innan xD är inte där så ofta för att det är rätt dyrt, 450:- per gång liksom o då rider jag ju redan liksom hehe.. Vadå lite smått bortskämd? :D
Bilden ä från google (a) hade ingen själv liksom^^

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Var gärna med och tävla i veckans blogg och kolla in allt annat kuligt på min blogg :) Hope You Enjoy!

2011-11-17 @ 16:32:44
URL: http://biersack.blogg.se/
Postat av: linda

sv: haha, tack för tipsen ida ;)

2011-11-17 @ 18:26:57
URL: http://biersack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0