Summering typ - grym rubrik!

Okej summering av helgen dåra, i lördags så vare ju som vanligt ridning på morgonen och det gick väl sådär jag var lite småförskyld och red inte ordentligt.. :/ Jaja för sent o göra om nu.
Sen så bar det av till min kära bror som fyllde 30 år! Vi käkade på någon kulig "Sjökrog" och jag åt "Baby back ribbs" låter fett hemskt xD Men det var asgott!! Chokladkakan efter var däremot inte lika god :< Haha och där fanns det typ bara två toaletter en kill och en handikapp man typ.. o vad vill ni säga med det? o.O haha jag blev iaf kille då xD
Söndag då:
Började med hopplektion för Åsa gick så jävla grymt! Han tog i över hindrena och man känner hur mycket bättre ryggmuskler han har fått för nu går han inte med huvudet uppe i himmlen även om han inte går i form 24/7 så är det MYCKET lättare att rida honom nu! O aa finns inte så mycket och säga ponnyn är grym!! Hade tyvärr ingen med som kunde fota D: D: Aldrig någon som kan följa med *forever alone* Men men som sagt han det var grymmare än grymmast!
så sjukt gammal bild typ från i början när jag började rida honom (iaf minst 2 år sen tror jag O:) ser inte ut sådär längre haha xD
När jag kom hem då så var det lite stress stress så jag sprang in och bytte om och sminkade mig osv på typ 10min, ssen skjussade Lasse mig en bit och så bar det av in till stan för att gå på bio med Frida Anna Hanna och Sara, vi såg Breaking Dawn! Den va asbra!!! Bästa faktiskt^^ För er som inte vet så är jag typ Twilight-fan xD Men det var asnice iaf!! Och grymt nice o träffa dom dessutom tralalalala^^
Sen när jag kom hem då så hade mamma och pappa vart hos några släktingar hela dagen och självklart tog dom med sig bullar hem till mig thihi^^ Jag älskar Jannes bullar så det var därför dom är BÄST! :D Asgodiga^^Men det var väl typ helgen..
omnomnom
Nu till lite tråkigare grejer då, jag har lite svårt att blogga och så med alla läxor och shit som är hela tiden!! Eftersom att jag är själv så kan det hända att min uppdatering inte blir så bra, om ni vill gästblogga eller nåt så säg till eller bara skicka erat inlägg till [email protected] jag lägger upp det sen och det får handla om vad som helst men ni måste ha med iaf en bild enda kravet! :) Behöver som sagt någon att blogga med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0