hehe

Råkade länka fel Sandra men vafan, gör om gör rätt xD
Sandra SÅ nu blev de rätt^^hihi
Asså kan berätta hur min vecka antagligen kmr se ut thihoho, red Gonzir idag gick la sådär tränade program Angelica va me kul kul :D
v.44
Måndag - Gonzir träna programridning lite mer så vi lär oss^^, förhoppningsvis hämta mitt schabrak jag beställt o försöka ta mig in te stan.
Tisdag - hitta på nåt kul om de finns nån som vill va me mej (a) o sen lektion på Gonzir kvällen, pappa har lyx han ska på hockey!!
Onsdag - förhoppningsvis kmr farsta-gänget :D
Torsdag - Farsta-gänget här? sen konsert på kvällen :DDDDDD
Fredag - "tävla" Gonzir LC:1 bara träningstävling^^
Lördag - inte en blekaste aning - vill du leka? (a)
Söndag - ingen aning - vill du leka? (a)
*No picture* fyfan va trist behöver nya bilder.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0