Plugg

Sitter faktiskt och pluggar, gör en hemkunskapsgrej och skriver om mitt drömboende hehehe..
Vaknade imorse och mådde inge vidare men gick upp runt 9 så att jag ska kunna somna ikväll. Så jag beställde taxi till skolan eftersom jag ska dit och göra nationella prov i hörförståelse, och så har jag gjort några tal i matteboken samt messat med älskling så han kommer hit när han slutar c: saknar honom!
Har även kommit fram till att jag mår mycket bättre om min mage är sval när jag är sjuk så jag gör om alla tröjor till magtröjor med en tofs haha xD eller om dom är tajta viker jag upp dom xD men nu ska jag fortsätta jobba och börja göra mig iordning för skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0