Dag 2-En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.

Vet inte riktigt vem som vet mest om mej, men Alice vet sjukt mycke och jag hade en bild på henne såaatt aa nu får ni läsa om henne^^
Hon är typ asgullig, underbar och började lära känna henne under sommaren.
Om det är något så vet jag att jag kan ringa henne och be henne komma och att hon alltid kan prata med mig, kan berätta allt för henne och hon är en hur söt tjej som helst. Hon är dock inte så bra på att snacka för hon pratar jättefort så efter ett tag slutar man lyssna för det var för jobbigt att lyssna men man älskar henne ändå!
Hon är snygg, söt, rolig, underbar, snäll, elak, ful jaja osv osv^^
Det var en KORT beskrivning :D Älskar dig Alice ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0