Hejsan! c:

Jag tänkte blogga lite för att Ida och Alice är på Rise Against... (Ville också gå men hade innebandy och fick inte :c)
Men vad jag hörde från Ida så sa hon att första förbandet inte var bra, men det andra förbandet var asgrymt så jag känner mig lite glad att jag inte vandrade dit men ändå ledsen... ^^ Men idag hade jag min första skoldag sen sportlovet inte roligt... Har typ bara lyssnat på musik under lektionerna och chillat. Sen efter skolan åkte jag hem och åt och sedan åkte jag till innebandyn och nu sitter jag här och lyssnar på min musik lärare som har spelat in ett häfte och något skit som jag ska ha prov på. Men nu ska jag vara en duktig pojke och fortsätta plugga ^^ Ha det bra och lev livet! :D
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0