På tal om makaroner och delfiner

Har ridit Garbo, hon hade varit lite knackig i några dagar men idag var hon superfin! Dessutom tycker jag att jag fick ett fint stöd i handen och formen var ganska stadig. Bara skritt och trav eftersom hon hade varit lite dålig :)
Ulrika påpekade att jag har fått så mycket bättre sits, vilket gör mig extremt glad! Anders sa även "Gud vad snygg du är där uppe Ida!" och så hade han sagt nåt i stil med "Vad bra Ida är på att rida" han har inte sett mig på ett tag pga av att han har varit sjuk en längre tid. Men åååhhh blir så glad när nån säger så! :D
Mina kära föräldrar har även köpt en Ifån(Iphone) till mig *smile* och imorrn kanske jag ska åka och köpa ett nytt objektiv ÄNTLIGEN :D men om jag ska ha en Ifån är jag lite orolig att jag ska sakna min tegelsten.. Vi har gått igenom så mycket tillsammans ^^ <3
Nu ska jag flytta mig sakta men säkert mot duschen och kanske se om älskling vill spendera en stund på skype men vene han spelar så kanske låter honom vara <--- snäll flickvän jag är ^^ xD
Ha de! Får se om jag bloggar imorgon på dagen eller kvällen.. Btw besökarna har ökat och det är SUPERKUL gör mig jätteglad verkligen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0