WIIIIIEEE

Okey, har badat idag med skolan så är helt slut typ... Efter det hängde jag med Mathilda te Punkt Shop hon köpte en smileypiercing :3 o efter det stack vi te brunnen och typ sov, jaa jag väntade på Jonte :D UNDERBART att träffa honom igen! Aldrig fyra dagar utan att ses asså...
Jaja det vill ni inte höra om tralala :D
Det var fett trevligt på brunnen, kanske ska börja va där lite mer? Nä fett leskigt... känner ju typ ingen där osv, men men nån gång igen kanske kanske man vet aldrig! För er som inte vet vad Brunnen är så är det en ungdomsgård, där jag aldrig varit innan idag, men som sagt trevligt place :3
Nu ska jag gå upp och säga hej till min familj haha xD
omg vad tråkig bild... förlåt :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0