37

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay jag ä typ friiiiiiiiiisk!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D
Så imorrn blire skola, tro det eller ej men hellre det än må som jag har gjort o komma efter så sjukt mycke i skolan att man måste plugga igen allt i helgen typ...
Jag missar antirasist-dagen o då brukar det ju va glass! D: FML...
O Alice kan inte va me mej imorrn... hatar henne (a) well får la försöka få tid hos den där läskiga människan som fixar mina tänder o plugga igen allt I guess.
Gjorde den här på fb
‎1. Öppna Google Bildsökning
2. Skriv in ditt förnamn
3. Ladda ner den första bilden, och ladda den på Facebook
4. Så ser du ut om 20 år..
Gissa vad jag fick för blid? -.-'
fin jag är va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0