Försöker hitta.........

Försöker hitta mitt usb-minne... Går inte vidare kan jag ju säga, intressant va? Haha! Tänkte liksom försöka leka i ps lite men det funkar inte på mac så jag måste liksom föra över dom på stationära vilket är enklare sagt än gjort för jag förstår mig knappt på den längre.. haha och jag hittar inte usb-minnet!! AAAAAHHHH problem liksom!!
Well well sluta klaga Ida! Om typ 2 veckor(?) så äre horse show och jag letar fortfarande efter någon att gå med på sönagen, resultat = BAJS!
Men ska ju i alla fall gå på fredagen med Alice! Vilket är myyys (a) och på fredagen äre ju mest grejer kvar i annexet eftersom ingen har hunnit gå där än thihi^^
Och vi sitter nästan längst fram eller vi kanske satt på första raden hmm.. kmr inte ihåg^^ Men min älskade pappa fixade i alla fall det! Thiho^^
Anledningen till att det är en prick över hennes ansikte är för att hon var missnöjd med hennes ansiktsuttryck och jag vill inte lägga ut bilder på någon som känner sig obekväm med hur man ser ut på den bilden c: Det är ju ändå en offentlig blogg liksom c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0