heh

Haha vadå jag ä sämst på att blogga? xD men har faktiskt haft kompisar här som jag träffar sällan så ville lägga tid på dom ♡ Och idag så har jag varit iväg o tävlat o hållt på så det har liksom inte funnits tid... Men imorrn ska jag med Sandra hon ska tävla o Fanny tävlar oxå då så kanske blir lite bilder dåra^^ Funderar även på att dra te VMRK på söndag näre är dressyrtävlingar.. c:
kan ju berätta om idag då! Träningstävling på VMRK fett kuligt! Gick super!
På framridningen kunde jag ha tänkt mer på mina ben och händer och sits dock...
Och inne i programmet kunde jag ha gjort bättre vägar o haft bättre sits! Han kändes lite småspänd i början när vi kom in i ridhuset med massa spegla och sånt som han inte är van vid pluttihesten :') Men det släppte sen.
Var nöjd efter ritten eftersom vi kom runt och han tramsade sig INGENTING! trodde vi skulle sluta på typ 54% pga mina vägar... Men domaren tyckte annorlunda... 57,03%!!!! Då blev jag ju ännu nöjdare!
Dessutom kom vi 5a av 11 starter^^
jaa ni ser ju hur framåtlutad jag är...
måste slappna av i knäna, vrida om handen o räta på mig. Fast helt ärligt äre lite jobbigt med ridbyxor som man knappt kommer ner i sadeln med och som är så sjukt äckligt jävla stela! MÅSTE köpa nya. Min sits o allt förstör verkligen för mig omöjligt att jobba honom och med ridbyxorna ännu värre för då blir jag irriterad på det.. Så aa nya ridbyxor är ett måste.
Hoppas ni har det bra! Nån läsare som ska tävla på Siggesta imorgon? c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0