Jag slutar.

Okey kan berätta att jag kommer sluta blogga. Elr aa om jag kan vill säga hehe^^ ska starta egen blogg för Alice verkar skita totalt i bloggen fast jag ber henne blogga o nu orkar jag inte mer o fett drygt o blogga alone på en blogg me bloggnamn för fler.. Aja fortsätter här tills jag har en ny...
Jag har noll idéer på bloggnamn... Har ni några idéer? höh^^
-
Funderar på att gå tillbaka till min gamla blogg... Men aa asså vet inte än.. Får se som sagt måste fixa header och sånt så fortsätt här tills länken till ny blogg kommer :D
Hoppas ni alla mår awesome o bloggstatistiken går UPPÅÅÅÅÅÅT hihi Love you guys!
Hahaha jag o Anna låg på golvet o garva så ser jag mej själv i spegeln o typ skriker "ANNA JAG SER MEJ SJÄLV MELLAN BENEN!!" Haha lmfao skoja inte om att vi garva xD

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag har en bild från Siggesta som du kan ha i headern haha! ;))

2011-11-06 @ 18:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0