Sorryy

Asså bloggstatistiken ökar o jag bloggar inte.. :( Känns ju sådär asså... Men aa typ första gången jag kände mig peppad för att komma till skolan o typ kämpa mig igenom sista terminen... Va tror ni händer då? Jo jag har fucking feber! FML! Blä blä blä o åter igen. BLÄ!
Funderar på att göra en önske lista till julen nurå^^ ändå inte så långt kvar :D det är typ det enda positiva med vintern.. JULAFTON^^ Så sjukt skönt att snön inte kommit än hihi^^ Fatta förra året nu vare SNÖ ute!
Well får la ladda upp en bild från igår då!
Asså aa bilderna från igår blev inte superbra men men ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Awwww sjuk fin bild, love it ;) Hoppas du orkar skicka alla till mig <3 :D

2011-11-07 @ 20:59:31
URL: http://ponnylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0