Uhhhm

Asså jag har ett liiiiitet problem hehe^^
Jag känner mig ensam här på bloggen.. Alice bloggar ju liksom inte :/ Så att just nu så söker jag med öppet hjärta efter någon som vill blogga (a).. Men det måste vara någon jag känner liksom, som kan vara här lite tills Alice känner för att blogga igen.
Nån som helst ska kunna göra designer osv men inge krav eftersom jag nästan kna göra headers iaf xD
Funderar även på om vi ska byta bloggnamn... Känns inte riktigt som att bloggen är så "galen" och innehåller så mycket hästar liksom.
Aja säg till om ni vet någon som vill blogga, men det måste va någon som typ gillar det iaf...
Ha de!
A real sexy motherfucker ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0