Ba för ni vill veta

Nä men jaa, mitt liv är spännande! Har legat i sängen hela dagen, ont i magen illamående äter inte men DRICKER wohoooo här gäller det att inte bli uttorkad! Dricker man klarar man sig utan mat i några dagar.
Men aa tänkte att jag skulle ta mig till skolan imorse och skriva nationella då man ska skriva en uppsats men det gick liksom inte för när jag stog i hallen så höll jag på att spy och benen ville nog helst av allt bara vika sig under mig... Det kändes lyckat!
Men men nu ska vi vara positiva snart SPORTLOV juö! Eller jag tror det är sportlov i alla fall :s aja viktigaste att det är lov i alla fall! Hehe^^
Ha de gott igelkott!
Läskigt mycke händer right ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0