Bara för att uppdatera

Sitter typ i soffan och ska bege mig mot stallet om en stund, hoppas vi inte ska göra något där man måste anstränga sig, då kommer min kropp typ dö eller nåt... xD
Men sitter typ och funderar lite på en ny design, och chockerande nog inte till denna blogg! Nepp, för jag håller på och ska försöka fixa min andra blogg^^ Men den avslöjas inte förrens jag har fixat den eller aa Emma fixar den hehe^^
Omg vad jag skrattar åt den bilden fortfarande... ja jag är störd^^
Men stackars lilla pojken på bilden är hemma och sjuk o jag kan inte och får inte åka dit :( Vill pyssla om Flygande blå grisen/min fula ankunge/min underbara bästa vän jaa kärt barn har många namn. ♡
Krya på dig! Så alla tycker du ska bli frisk, bra. :D

Kommentarer
Postat av: Jessica Eriksson

Hej. :)



Vilken fin blogg du har. :) Kicka in på min blogg som handlar om massa kul och kommentera så skulle jag bli super glad.! :D



Kram Jessica

2012-02-07 @ 21:23:52
URL: http://braveheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0