DÖD

Lite sådär smått död idag... Allmänt trött och sådär^^ Men men det hindrar mig inte från att åka till stallet! Awsuumness *smile*
Vad har hänt i skolan idag då? Ingenting typ vi hade ett äckligt prov som jag failade sönder på. Vi har pratat om thaifruar och Jassi försökte få det till att Jonte är min thaiman o.O Men det är han inte :3 om det inte är något han döljer för mej... Dadadadaaam... ^^
Igår så va ju Jonte me i stallet, hihi gulligt^^ Och hesten var underbar lite hård i munnen i början men släppte, mycket fin påni c:
Men nu ska jag dra och byta klääääädeeeer chiiiaaaooo :*
fett söt. Förövrigt så har Mathilda min tröja och jag har hennes och jag saknar min........ (a)

Kommentarer
Postat av: jassi

Jonte är visst din thaiman!

2012-02-20 @ 19:27:09
URL: http://jassis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0