Fakk...

Jaa, kommer till skolan och så är första lektionen inställd... Man ba jag kunde ha sovit! Aja det är försent nu i alla fall kanske lägger mig och somnar i skolan haha^^ Men nog om det.
Nu kan jag fortsätta klaga på mitt liv haha, nämligen så att både mamma och pappa ligger hemma och är jätte magsjuka så jag vill inte vara hemma...
Sen så var det ju självklart sjukt kallt i mitt rum i morse! Det gör skillnad bara någon är i det rummet och sover i en säng bredvid eller nåt så blir hela rummet varmare... Usch, och ett element funkar inte heller så det gör ju sin sak också! Känns som det här blev ett väldigt positivt inlägg!
Lite allmänt charmig bild, men det bjuder jag på ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0