GRATTIS

Min allra bästa vän fyller år idag! Mihhihi för första året kom jag ihåg helt själv att det var den 9onde jag har haft lite svårt med det har vetat att det är februari men har varit inne på 6 19 jaa liknande datum haha^^
Men hon är typ den underbaraste flickan på jorden, helt otroligt måste ju ändå säga att hon är min allra bästa vän med tanke på hur länge vi har hållt ihop, 15 snart 16år liksom! Vi har stannat tillsammans trots att vi har olika intressen så håller vi fortfarande ihop! Trots att jag flyttade så har vi kontakt, en sån vän man verkligen alltid kommer ha kvar kontakten med. Men ååhh har så många minnen med henne och våran Tokio Hotel period^^ Åhhh när vi såg dom live! Shiiit mycket finns det om oss asså! Mina fina vän ♡ Måste ringa henne ikväll o sjuunga^^
som sagt hängt ihop länge
Grattis på sextonårsdagen mina fina vän ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0