Have you missed me?^^

Så nu är jag tillbaka igen! Tänkte jag ska kolla vad som står i listan så jag kan göra den idag.. C:
För övrigt alla hjärtans dag idag... Fåräver ölon elr? xD haha aja får i alla fall sällskap av Jonte ett tag idag *happyface* saknat honom bara lite jättemycket (a) vi har inte träffats på typ över en vecka... Senare så blir det stallet och grönt kort kurs även idag.
Hoppas på att mina föräldrar är gulliga och köper godis eller nåt idag eftersom det är alla hjärtans dag hehe^^
Förövrigt så har jag rast och vi hade mentor så jag kunde inte gå hem :< o nej jag kan inte skolka för mina päron dampar loss o jag ska vara duktig i skolan! (Y)
Men jag har inget mer att säga mer än att jag hatar små fula 6or som spelar biljard så inte jag o Jassi kan göra det -.-'
hahaha jag är inte vacker idag men det gör inget :3
från typ förra året därav att den inte är så fin^^
Puss på er och glöm inte att vara lite extra snälla på alla hjärtans dag ;) Visa lite extra att du uppskattar dina vänner och familj och om du har pojk/flickvän ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0