Kallt

Precis varit ute med hunden i det fina vädret! Dock glömde jag ta med mig kameran! *sadface* hade kunnat bli några fina bilder faktiskt!
Och så när jag kom hem och kollade brevlådan så låg Sweden Rock-shop-tidningen där! *HAPPYFACE*
Och på det så slapp jag sova ensam i natt för katten höll mig sällskap :3 Bättre än inget liksom^^ Asså man ska aldrig börja sova i samma säng som någon annan för då vill man ju aldrig sova ensam sen... -.-' Får tvinga hit Alice så får hon sova me mej hahaha xD

Kommentarer
Postat av: CherryCheek

RE: Sephora finns inte i Sverige, tyvärr. Så det är antingen sephoras hemsida eller ebay som gäller om man vill få tag på dem.

2012-02-11 @ 10:36:26
URL: http://cherrycheek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0