Valentines Day

Alla hjärtans dag och tänkte bara förklara lite mer vad jag har gjort idag efter skolan typ^^
För först gick jag och mötte upp Jonte(efter att jag hade hämtat hunden) så gick vi hem te mig o bara liksom va lite sådär allmänt glada över i träffas, eller aa jag var det i alla fall kan inte prata för honom men tror han var det^^
Och gullig som han är så hade han köpt geléhjärtan till mig hihi :') jag hade sagt att jag ville ha det men trodde inte han skulle köpa det liksom, underbar bästa vän man har och han är min bara min, ne skoja bara klart jag delar med mig av honom haha men inte till vem som helst :O Nä men underbarare människa får man nog leta efter, du är bäst Jonte! <3
Sen på det så kom mamma och pappa hem och dom hade ju självklart köpt en gullig djurgårdsnalle och ett vaniljhjärta till mig^^ Hihi sötast föräldrar asså dom vet vad jag gillar :3
söta nallen jag fick av mamma och pappa ^^
geléhjärtan^^ iof har vi typ ätit lite men men man kommer på att man ska fota lite sent ibland^^
vet att jag kunde lagt ner mer tid på att fota nallen o så men aa jag orkade liksom inte^^
vaniljhjärtat har jag ätit upp så de va lite svårt att fota...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0