Är jag i himmelen, eller vill folk att jag ska vara snäll på morgonen?

Har telefonen i sängen så jag vaknade av att det vibrerade i ryggen och lät högt som fan. Det var pappa som ringde och jag trodde att jag skulle dö av skräck (inte för att de va just han som ringde ,utan av ljudet o grejer). När sånt händer är jag sur resten av dagen... Men jag somnade om oc efter någon timma så kommer min brors tjej in och lägger kexchoklad på min sängkant! Förstå vilken kärlek till henne asså! Nu är jag glad igen!
Den som lyckas se vad det är på bilden och skriver i en kommentar får en kram...för jag orkar seriöst inte ta en ny....


Kommentarer
Postat av: Vanessa

De e din gaderob "min" säng med en gitarr på tagen från din säng :D

2012-01-06 @ 13:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0