Heliga makaroner

Rubriken är bäst.
Men jag sitter och har precis duschat efter att ha varit i stallet och tagit grönt kort! :D OH YES JAG KLARADE DET! Dessutom ny kooompiiis :3 Så jaa ska väl ta mig till Återvall och hälsa på henne och hennes påni nån dag :D Hon bor dessutom typ bara en eller två busshållplatser från Jonte lol, världen är liten^^
Men men jag måste börja göra mig iordning för ska till Jontes innebandymatch, han ska vara utespelare idag :O Omgkänsla typ^^ Sen efter det så blir det hem till honom och så kommer det några dom känner och så blir det Melodifestivalskväll typ, mycket trevligt. Känns som detta kan bli en ganska lyckad dag :3
Ha det awesome alla söta människor! :D
kände att det var dags att ni får en BRA bild, så det fick bli en från när jag va blond vilket va ASLÄNGE sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0