Bloggish

Tänkte jag kan berätta lite kort om tisdagens Åsa-lektion.
Red ju lektion för Åsa som jag gör varannan tisdag, hade gärna gjort det oftare för det är typ underbart (a) hon ä grym ser alla små detaljer jag gör fel som gör att han inte riktigt jobbar ordentligt! Så i tisdags vare så att när han tycker att det är jobbigt och att jag kommer åt honom så hittar han på massa roliga saker för att lura mig haha sötnosen^^ Bla så vill jag gärna ta ner mina händer så jag måste ha dom burna och sen så skjuter jag mig åt sidan istället för att sitta upprätt.. Men han var superfin delar av lektionen och man märker att han orkar mera än han gjorde för någon månad sen, han orkar liksom bära upp sig själv och har mer muskler och bättre kondition. Det är så roligt att se!! :D
typ asgammal bild men men^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0