Uff gruff..

Tjaaaa!
Det var ett tag sen jag bloggade men det är så hiiiimla trist när man inte får någon respons hehe^^
Har i alla fall tagit ner en affisch idag som jag har haft uppe i sådär hundra år känns det som.. Den är helt trasig i kanterna men den har liksom fått vara med på dörren ändå^^ Har typ "städat" lite och pappa har ÄNTLIGEN satt upp min tv.. Som jag har längtat!!!
12 dagar till julafton btw xD Jag vill ha i alla fall lite snö innan det, ingen riktig jul utan snö eller hur? Eller gillar ni inte snö? (svara?:D)
jag suger på o blogga, det händer liksom inget roligt i mitt liv.. Försöker hitta lite folk att fota så jag kan lägga upp bilderna iaf, men hittar ingen att fota.. Jo en! Skulle fotat imorrn men det är lucia-show i stallet då så det blev inget.
Ha de i alla fall alla söta människor!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv; Jag skrev på faebook två dagar innan typ och frågade om någon ville fota oss men jag fick inge svar. Så vi fotade varandra...

2011-12-11 @ 10:32:21
URL: http://varmdoryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0