Tävling hos Elitpony

Och nu ska man skriva varför man tycker att man ska vinna,
Jag tycker väl att bilden är värd att vinna för att den är från en så speciell dag. Det är från sist jag såg den ponnyn och det var i Juli... Det är min absoluta favorithäst, jag älskar henne och vi har faktiskt gått igenom ganska mycket trots att vi bara träffas på sommrarna så älskar jag henne och det verkar vara ganska besvarat.
Jag får ju bara träffa henne ungefär en till 2 ggr om året och då kan ju ni som har häst tänka er hur det är.. Ni saknar era hästar bara över en helg(helt förståeligt det är hemskt och vara ifrån nån man älskar) men jag får vara ifrån henne hela året sen vara med henne 4 veckor och ändå älskar jag henne så otroligt mycket. Det är sann kärlek och jag längtar alltid till att sommaren ska komma så att dom där underbara veckorna kommer. That's why I think I should win.. c: Och bilden visar att jag kan lita på henne och bara släppa allt och galoppera på.. ♡
Länk till inlägget
http://elitpony.blogg.se/2011/november/tavlingen-avslutas-112-2011.html

Kommentarer
Postat av: Caroline ♥

Tack du! fin historia :-)

Nu är det bara att hålla tummarna så får du kika in sen igen 1/12 och se vem den lycklige vinnaren blev! Lycka till.

Hälsn. Ina och Caroline

2011-11-23 @ 18:38:20
URL: http://elitpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0