I'm Baaaaaack

Okey sooooorry för jättedålig uppdatering men har vart busy hela dagen... Har iallafall ridit medryttarponnyn gick suuupeeeer men han är lite stel så an kommer nog få vila han hade tydligen sträckt sig igår :( Men men har iaf varit på loppis hittade ett westernträns till Näva(världens bästa ponny som jag tar hand om på sommrarna) kostade liksom 10 spänn så vrf inte? Hoppas det passar hihi^^ Ni får några bilder från idag tyvärr inte så bra för min morsa ä inte direkt världsbäst på att fota men jag kommer uppdatera mer ikväll med fler bilder ;)
haha ser ju NÄSTAN ut som en dressyrpolle ^^
Veeeet att bilden är übersuddig men kolla vad han hoppar högt över hindret för o va 21 liksom O:
Hyffsat högt över igeeeen :P ignorera blicken... -.-' vet att den ska upp..
SORRY att den här bloggen är typ bara hästar från min sida just nu men det har verkligen varit hästar heeela tiden den här helgen!!
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0