My nails...

Well sitter och målar om naglarna.. Hoppas på att de blir bättre den här gången. xD Tänkte typ att om jag fotar allt jag gör så kan jag visa er hur jag gör sen för jag vet att det är folk som har frågat förut hur man gör då kan de va kul me en förklaring i bilder? c: ni får bestämma när ni ser naglarna c:
Undrar lite på om jag kanske ska göra om och visa lite vad jag gör med mina naglar samt hissa/dissa saker jag gillar/ogillar och typ visa lite mer typ foton och sånt? Och typ lite musikvideor då och då..
Ni får jättegärna slänga in en kommentar vad ni tycker om det! Känns som om jag bara bloggar om vad som helst just nu.. Självklart kommer jag slänga in lite vardagsgrejer också... ;P (som om nån bryr sig lol) jaja hoppas ni måååår braaaigt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0