FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

Sorry för dålig uppdatering men jag har liksom inte orkat när man inte fått någon respons på det man gör.
FAST idag när jag loggade in så såg jag den här kommentaren!
Lite tråkigt att ni som kommenterar är anonyma dock, men men.
Då tänkte jag såhär att om jag och Alice skriver dom "veckans" kategorier vi kommer på i ett annat inlägg så får ni rösta på vilket ni tycker vi ska ha. Vi kommer isåfall välja ut två kategorier som vi skriver om varje vecka.
Vi kommer antagligen kunna få ut lite länkar och så med det så där har NI läsare en chans att få lite länkar också! c:
Jag kommer nog inte hinna blogga så mycket idag, ska rida lektion 21 och kommer hem ganska sent så de blir ju liksom typ det... Men jag ska se om jag kan göra något tidsinställt med bilder till er! Och typ ska försöka lära mig hur man laddar upp videor... Ja jag är kass på bloggning o datorer (a)...
I Love Black Veil Brides! Gaaaaassssh vad man saknar dom om man tänker att det är fan över 100 dagar sen! Kommer ihåg det som om det var igår... :') (Såg och träffade Black Veil Brides den 8 Juni 2011 på Sweden Rock Festival) kanske kan skriva ett inlägg om det nångång...
/Ida^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0