Trött mhmm

Klippte av mig delar av håret igår så nu tycker jag att det är feeeett kort har även lugg och imorse försov jag mej haha känns som att ni ba JOO MEN VA INTRESSANT MHHMMM haha. Men liksom när jag väl kom upp så ba men jag MÅSTE fixa luggen så stog med det ett tag också och sen så helt plötsligt var klockan 10 i 8a..(börjar 8) så då blev det typ panikspringa ner och hämta en tröja och sen skynda mej till skolan där svenska-lektionen börjat för 10 min sen och det var repetition på nationella eller vad man ska kalla det vi öva iaf till det med gamla nationella prov you get it? xD
Men men nu blir det plugg plugg i skolan och förhoppningsvis hööks efter skolan^^
<-- Plutten <333

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vilken söt hezt :$

2012-01-19 @ 18:48:14
URL: http://biersack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0