Well..

Asså jag har bara ingen blogglust för tillfället hehe^^ För vet inte vad ni läsare tycker om att läsa och om ni gillar när det kommer upp lite bilder osv... Sen tänkte jag om ni gillar att läsa om vardagen liksom alltså dom flesta bloggar har någon inriktning typ häst mode foto jaa ni förstår men våran har inte riktigt det och ni kanske vill läsa lite mer hästar se lite mer bilder eller jaa you name it.. Om ni känner att ni vill läsa någonting fråga någonting speciellt så är det bara att köra på! Eller om ni vill ha någon"veckans tävling" osv! :) Ska försöka börja variera inläggen lite grann.
Aja min bästa vän kommer hit idag och jag ska rida lektion så får se hur uppdateringen blir.. På onsdag drar jag till henne och då blir det ingen uppdatering förens jag kommer hem dvs Torsdag eftermiddag. Ha det gött så länge!
Av någon anledning tycker jag om bilden nöjd med den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0